Czy imitacja loda przyciągnie klientów do budki?

Wiosna kojarzy nam się przyjemnie, z cieplejszymi dniami, kwitnącymi kwiatami i rozpoczynającym się sezonem na lody. W tym czasie jak grzyby po deszczu pojawiają się budki z lodami, a kawiarnie otwierają swoje ogródki, zapraszając gości na coraz to ciekawsze smaki lodów. Obecnie lody mogą zaskoczyć nas już nie tylko smakiem, polewą czy rodzajem posypki, ale również strukturą. Przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach, w jaki sposób przyciągnąć do siebie jak największą liczbę klientów.

 

Jakie sposoby reklamowania budki z lodami są najpopularniejsze?

Chłopiec z lodemOprócz wymyślania nowych smaków lodów, właściciele budek i lodziarni mają coraz ciekawsze pomysły na nazwy i slogany reklamowe. Bardzo często można spotkać potykacze z zabawnymi napisami, które przyciągając wzrok klienta kuszą go, aby zatrzymał się przy budce i kupił lody. Często wykorzystywane są też duże neony lub logo powieszone nad budką. Pomimo starań właścicieli i obsługi budki, klienci tak bardzo przyzwyczajeni są do wiszących wszędzie banerów reklamowych i napisów, że po prostu przestali zwracać na nie uwagę.

 

Czy lody reklamowe mają szansę na przyciągnięcie klientów?

Imitacja lodów dużych rozmiarów, czyli tak zwane lody reklamowe, są świetnym patentem na reklamę. Duże imitacje prawdziwych świderków, lodów włoskich czy gałkowych są produktami z laminatu, który jest materiałem bardzo wytrzymałym. Dzięki temu posiadacz takiej imitacji nie musi się martwić o jego szybkie zniszczenie, jak i o wyblaknięcie koloru. Jeżeli się pobrudzi, wystarczy go przetrzeć szmatką i znów wygląda jak nowy. Do wyboru jest mnóstwo rodzajów i rozmiarów lodów reklamowych. Produkowane są nawet imitacje z polewą na wierzchu. Dzięki temu takie lody, chociaż sztuczne, wyglądają smakowicie i kuszą wyglądem. Postawienie takiego loda reklamowego przed budką zdecydowanie przykuje uwagę konsumentów, nie tylko jego rozmiarem, ale także kolorami. Budki zazwyczaj zachowane są w jednej kolorystyce, natomiast taka imitacja odcina się od otoczenia, dzięki czemu nie da się jej nie zauważyć. Z pewnością wielu klientów przechodząc obok budki z lodem reklamowym, pomyśli o tym, że ma ochotę na lody, co w efekcie zakończy się wejściem do budki i kupieniem porcji.